RSS

2016. augusztus 17., szerda

Visszatérés




Sziasztok!


  Szánom-bánom a 3 üres hetet, de! Itt az új rész. Őszintén szólva örültem volna, ha két jóhírrel jövök az új résszel, de sajnos nem így lett. Egyik barátnőm jelentkezett, hogy be száll fordítani, én pedig nagy örömömben mondom persze, lepasszoltam neki az ötödik részt. És látjuk mi lett a vége. Szóóóval ezzel legközelebb csak nagyon óvatosan. Nekem meg korábban elveszett az a 40 perc, amit lefordítottam belőle. No se baj. Áll vissza minden a kerékvágásba és igyekszem a lehető leghamarabb befejezni! Nem kell félni, nem fog sehogy sem abbamaradni a sorozat.

 Még is egy jó hírrel tudok szolgálni: Megkaptuk a viki-nél a fordítást, tehát OTT IS TOVÁBB FOG MENNI a sorozat. Én személy szerint nagyon örülök neki és az emailnek is, amit kaptam. A projektnél a vikis segédünk is fel lesz tüntetve (jelenleg még nem beszéltem meg vele, milyen néven hivatkozhatom rá) természetesen és nagyon köszönjük neki a segítséget! Hamarosan tőlem is várhat válasz e-mailt, mert sajnos ahogy az Oh Hae Young ötödik része, az is váratott magára.

Természetesen felkerült az oldalra az 5. rész felirata és még ma, vagy legkésőbb holnap csinálok egy lapot is az oldalra, hogyhogyan is tudjuk pillanatok alatt átidőzíteni a feliratot, ha nem passzol a saját részünkhöz, ugyanis elég sok probléma akadt vele én meg nem tudom mindenkinek egyénre szabni.

További szép estét mindenkinek!

Ren

2 megjegyzés:

Marcsi írta...

Kedves Ren!
Köszi az infót, szívesen várok, ha eddig sikerült most már ezt a kis időt kifogom bírni. Jó munkát, üdv. Marcsi

Unknown írta...

Tegnap felkerült a "Letöltések" oldalra, hogyan is lehet átidőzíteni a feliratokat. :) Viszont külön posztban csak az 6. rész hozatalával fogom kiírni, ami szombatra vagy vasárnapra érkezik.

Ren

Megjegyzés küldése