RSS

2016. május 1., vasárnap

Hivatalosan is itt vagyunk!




Sziasztok!


  Vége az ígérgetésnek és az ámításnak, hosszú idő után újra elkezdtünk tevékenykedni itt, mint fordítók. Tudom, sok idő volt, mire megembereltük magunkat, de végül is az a lényeg, hogy itt vagyunk, nem igaz? Én személy szerint örülök, hogy Kyung Mi nemrég felkeresett, miszerint szeretné folytatni az oldalt, hiszen én is hónapok óta gondolkoztam ezen, ezért egyből rábólintottam nagy vígan. Persze, ketten nehéz lesz vinni az oldalt, lehet lassabbak is leszünk, mint korábban, mikor többen voltunk (továbbra is várjuk a lelkes tagokat), de megoldjuk. Azért is tértünk vissza.

  Nos, most hogy ezeket ledaráltam, jöjjenek olyan információk is, amik másoknak is hasznosak lehetnek, illetve az örömhír: Megérkeztek az első fordítások. (ITT) és (ITT) elérhetőek már a Cinderella's sister és a The thousandth man következő epizódjai. Részemről valószínűleg a záró epizód már holnap megérkezik, utána pedig a Candy rain c. filmmel szeretnék tovább foglalkozni. Hogy sorozatokból ezután mi lesz a projektem, az majd a következő napokban el fog dőlni. Addig is, Kyung Mi tovább viszi a maga kis doramáját, vélhetően heti 1 résszel. Én nem merek ígérgetni inkább, de igyekszem hozni a heti 1-2 részt, bizonyos rendszerességgel. Majd meglátjuk, hogy hogyan rázódom vissza. 

  Ezen kívül szeretnénk megköszönni azt a sok-sok kommentet, biztatást azoktól, akik már évek óta követnek minket hol facebookon, hol pedig itt és nem restek a kedves hozzászólásokhoz. Igazán jó érzés, hogy még ennyi idő után is vannak, akik visszavárnak minket, és ezért érdemes ezt csinálni. Remélem, még jó sokáig lehetünk mindenkivel ilyen kapcsolatban.

Üdv.: Ren

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Újra üdvözöllek Titeket!
Én is nagyon remélem ,hogy nagyon sokáig itt lesztek velünk a jobbnál-jobb sorozatok fantasztikus fordításával!
Üdv a fedélzeten!!!!!!

Zsuzsianyu írta...

Köszöntelek Titeket jaj nagyon hálás vagyok hogy újra velünk vagytok ...Hurrá!

andingo írta...

Üdv újra a fedélzeten (Y) hváiting

ququcs írta...

Kedves Romeo Sub ! Nagy öröm számomra, hogy újra velünk vagytok. Rögtön van egy kérdésem is, hangsúlyozom nem sürgetés...mi lesz a Cinderella's Sister sorozat utolsó 4 részével?? Lesz aki lefordítja!!A választ előre is köszönöm!!

Unknown írta...

Kedves Ququcs, erről nemrég írtam egy posztot a FaceBook-oldalunkra. Ott több mindenről kaptok tájékoztatást, mint itt az oldalon. https://www.facebook.com/RomeoSub/

Kyung Mi

ququcs írta...

Köszönöm a válaszodat, megyek és megkeresem!! Szép hétvégét, jó pihenést!!

Megjegyzés küldése