RSS

2014. július 12., szombat

Time Slip Dr. Jin - utolsó részek

Sziasztok!


Tegnap ígértem egy bejegyzést, íme. :)

A Dr. Jinnel Kriszti nemrég teljesen elkészült, és úgy gondoltam, hogy akkor egymást követő napokon fel is lehetne tenni, hogy benne maradjatok a filmnézésben. Tegnap már felkerült a 19. rész, most pedig feltettem a 20.-at is.

A fináléra dupla rész érkezik, amivel végig is értünk a doramán!
Vasárnap kora délután tervezem feltenni, hogy az ebéd maradékának elpakolása után kellemesen be tudjatok kucorodni a kedvenc foteletekbe, és szülőket, testvéreket, férjeket, gyerekeket, egyéb rokonokat figyelmen kívül hagyva Jin doktor utolsó kalandjait nyomon követhessétek.

Aki tehát még nem kezdte el, mert egyben szereti nézni, az már nekiláthat az elejének, húsz részt megnézni nem piskóta. :)

Nagyon szépen köszönjük Krisztinek, hogy végigfordította a 7. résztől, továbbá köszönjük Deokmannek és két társának, hogy engedélyezték nekünk, az övékét folytassuk, s ne kelljen az elejétől újrakezdenünk.

Kedves nézőink, természetesen ti sem maradhattok ki, köszönjük szépen nektek a támogatást és a türelmet, úgy hiszem, a Dr. Jin kölcsönösen boldoggá tett minket.

Reméljük, a holnapi dupla rész után is megtiszteltek minket a jelenlétetekkel, s továbbra is segítetek, támogattok minket a többi projectünkben!



Kyung Mi


8 megjegyzés:

Marcsi írta...

Kedves Kyung Mi!
Nagyon boldoggá tettetek sokunkat avval, hogy végig vittétek a fordítást. Én 2012. óta várom ennek a filmnek a fordítását. Annak idején el is kezdtem nézni, ameddig volt felirat, utána abba hagytam. Azt reméltem, hogy egyszer valami majd befejezi és el jött ez a nap is. Köszönöm nektek a munkát amit bele fektettetek, és én veletek vagyok továbbra is. Várom a következő projektet.
Köszönettel: Marcsi34

Unknown írta...

Sziasztok!

Kyung Mi bejegyzéséhez csatlakozva én is nagyon köszönöm mindenkinek a türelmet és nagyon jó szórakozást kívánok az utolsó részekhez azoknak is, akik folyamatosan velünk haladtak, illetve azoknak is, akik még csak most kezdik majd el.
Vegyes érzések kavarogtak bennem az utolsó rész elkészültekor. Egyrészt örültem, hogy végre fény derül mindenre, másrészt nagyon sajnáltam, hogy véget ért.
Nagyon köszönöm Kyung Mi segítségét is. Úgy érzem, megérte a fáradozás, mert egy remek doramával lettünk gazdagabbak. :)

Kriszti

Rita írta...

Kedves Kriszti!
Tiszta szívből gratulálok a Time Slip Dr. Jin befejezéséhez! Nagyon régóta, nagyon sokan vártak erre a pillanatra, és a te jóvoltodból el is érkezett.
Remélem, sokan megírják majd, mennyire nagy örömet okoztál nekik.
További jó munkát kívánok neked! Tudod már mi lesz a következő projekted?

Unknown írta...

Kedves Rita!
Nagyon köszönöm a jókívánságaidat! Valóban megleptél. :) Majd írok neked.

Kriszti

Kolozs Zsuzsa írta...

Kedves Kriszti! Nagyon köszönjük a fordításod. Örültünk annak, hogy ez a sorozat nem került a befejezetlen kategóriába. Sajnos nagyon sok sori van, ami 'ebek harmincadjára jut', mi várjuk, hogy egyszer végig nézzük.
További jó munkát kívánunk: Zsuzsa és baráti köre.

Unknown írta...

Kedves Zsuzsa! Nagyon örülök, hogy örömet szerezhettem nektek a fordítással. Üdv: Kriszti

Rosarium írta...

Sajnálom. Akkor majd visz'lát' jövőre!

csabamama2 írta...

Kriszti Kedves! Köszönöm szépen a Time.... teljes forditásáért a munkádat. Sajnálom, hogy ilyen emberek is vannak, akik ellopják más emberek munkáját, szemtelenek. Nem lehet valahogy rájuk találni és jól megbüntetni őket?! Remélem azért jövőre találkozunk még a munkátokkal. Üdvözlettel: Ildikó

Megjegyzés küldése