RSS

2013. augusztus 16., péntek

Viki.com

                                                                           


                                                                                Sziasztok!

Már pár hónapja gondolkozom ezen, de most már kikívánkozik belőlem, és a blogon szavazást is indítottam ezzel kapcsolatban. A lényege, hogy van a http://www.viki.com/ nevezetű oldal, ahol ingyen nézhetjük a sorozatokat (folyamatosan engedélyezik az európaiaknak őket, szóval sokat még nem tudok megtalálni. Elméletileg havonta 10-et, de az én sorozataim már fent vannak. A többi egyenlőre csak Ázsia országaiban tekinthető meg.) Nos, itt minden ország elkészítheti (az angol alapján) a saját feliratát hozzá, és csak egy kattintás, és már is online lehet őket nézni.

Nos, nekem személy szerint ez a megoldás gyorsabb lenne, mint az eddigi, viszont ez azt hozná magával, hogy nem biztos, vagy csak lassan lenne feliratformátum a letölthető verzióhoz.
Ez az egész igazából onnan jött, hogy nem egy ismerősöm van, aki nem hajlandó sorozatokat letölteni, csak online nézni és nekem sem foglalnak annyit a részek a laptopon.


TERMÉSZETESEN A ROMEOSUB PROJEKTJE LENNE UGYAN ÚGY.


Illetve, Kyung Mi társam ugyan úgy folytatja így is úgy is, mint eddig, úgyhogy az ő mostani és jövőbeli projektjeit ez nem befolyásolná. 

A jobb oldalon láthattok egy szavazást, nagyon jó lenne, ha bejelölnétek rajta a véleményeteket, illetve, ha valami hozzáfűzni valótok van, legyen az jó vagy rossz, írjátok ide le kommentbe. (Természetesen, a netikett szabályain belül, lehetőleg sértés nélkül.)

Amennyiben elutasítjátok, semmi gond nem lesz, minden folytatódik úgy, ahogy elkezdődött és tovább keresem a lehetőségeket, hogy gyorsabban eljuthassanak hozzátok a feliratok.


Ren

1 megjegyzés:

Unknown írta...

jó ötlet rengetegen nézik online a sorozatokat én is sokkal jobban szeretem úgy nézni őket

Megjegyzés küldése